Mas/Kusinerna

publicerat i Skolios!;
Hellujsan!

Här om daahn var jag på mas.. dom gjorde inte sååh mycket.. bah kollade.. jag har ju en ganska kraftig skolios och därför ska jag få en bostonkorsett som de heter.. dom mätte och sånt.. om ungefär 2-3 veckoer så ska dom lägga in mig på sjukhuset för att se så den passar... Efter jag hade varit på mas så stack jag och pappa till min faster och mina kusiner :) Efter ett tag stack pappa hem till Helsingborg igen och jag stannade hos mina kusiner.... Jag hade ögon inflammation så de var inte så roligt ;/ Nästa dag så var de iaf bra att de var soligt så jag kunde gå med solbrillor, Jag och Ida sprang 3 km i skogen.... Jag höll på att dö xD Senare åkte jag hem och vilade :D

Imörrn får jag väl vara med Miranda som jag inte har varit med på länge.. Hon åker snart till bax till Hong kong och kommer inte tillbax förens nästa sommar, haha, jag får väl snart åka till tina och hämta min jacka, mina pengar som jag skulle ha till helsingborg festivalen är i den.. men Hbg festivalen var ju för länge sen.. så jag får väl spara dom till rix fm festivalen i lund;/.. Aja... 

Hej då, Pözzz // MandiZ

Kommentera inlägget här :