EKEBO I MORRN! WOOOHO

publicerat i Allmänt;
Idag
Skola.. Efter skolan så ramade johanna, mig och tina på hennes cykel.. de gick faktist att cykla 3 st på en liten cykel.. fan vad kul de var... Tina som vanligt skrattade hela vägen ner från helsobacken x

Efter de så var vi hemma hos mig.. inte johanna då för hon typ skulle till något xD Tina och jag fasnade vid datorn och webba med en konstig snubbe. vi fjanta oss duktigt i webben... platt tångar i håret och lamp skärmar på huvudet och så trillade tina ner från stolen 3000ggr..

Sen skulle vi till de nya stället och så träffade vi 4 av tinas andra kompisar... haha efter ett litet tag kom de 3 killar.. den ena bah taffsa på mig och sa typ, sexy typ.. jag bah: wuut?! :O och så skrek tina Peddo till han och så skrek dom jävla emo till henne xD sen kom dom tillbax och så gömde tina sig bakom hennes kompis och så sa han: jag är ingen peddo, jag är faktiskt bög ;) vi bah: ehm.. okej.. och så frågade han tina hur gammal hon var.. han trodde hon var 11 hon bah: njae jag är 95:a han bah: vilken skola går du på? hon bah: mang och så vände han sig mot mig och fråga hur gammal jag var, jag bah: 96:a han bah: :O och så frågade han vilken skola jag gick på. jag bah: mange.. han bah. meeh :P okej.. och så sa hans ena kompis: Du är för ung för att ragga på henne.. han bah: ne!. jag är 97:a och hans kompis bah: *Hoost* och så gick dom.. ochsen träffade vi Linus och de var pinsamt eftersom ni vet hur tina är.. hon bah: HEEEJ!.. och så hade jag typ inge mascara på mig.. sååååh (A) sen så gick jag och tina till de nya stället.. men allvar! :O de var så jääävla mycket kööö! 400m eller? :O xD så jag och tina gick in i en annan affär där brevid och köpte choklad, sen träffade vi coco och daniella och kajsa och sååh, haha många man träffar där ;) sen gick vi till speglarna där vid dunkers och träffa tinas kompisar igen och fjantade oss där en stund och så skulle dom någon stanns och så såg vi Tobbe och Ted Andersson, sen så gick jag med tina till bussen och väntade där.. sen såg vi sebbe och någon annan.. sen så gick tina på bussen och så gick jag hem.. skulle egentligen ringt cornelia men... ehm (A) URSÄKTA COCO :P så jag får gå på stan mee henne i morrn :P.Har snackat mee Felix lite och nu så sitter jag vid datorn och tråkar har precis ätit :P... Imorrn är de även ekebbo!!!! :D





Kommentera inlägget här :