Cornelia <3 Flummig <3 och inga skor

publicerat i Allmänt;
Igår så kom Cornelia och hämta mig på morgonen för att vi skulle cykla till skolan. Men pappa hade väckt mig ganska sent så jag var ganska stressad, Jag trodde jag skulle börja 8.00 men eftersom jag inte har något profilval då så började jag typ.. ehm.. kommer inte ihåg.. men lite senare iaf... men cornelia kom försent iaf xD och sedan flumma jag runt och sen gick jag till slöjden.. Emma var ju lide förbannad på dig för att jag har varit sjuk.. hon hotade mig hela tiden med att hon skulle döda mig.. menmen.. Älskar henne ändå xD <3.... Vi skulle fotas igår och jag såg ut som en ja... inte vet jag xD.. ush iaf på de x).... Sedan efter skolan så hade jag och tina och lala sälle hem... Men så kom jag på att jag skulle va med Cornelia.. efter ett tag så klackade på dörren och de var cornelia som var lite arg.. men jaah... xD Coco och jag cyklade till stan.. på hennes rosa cykel xD <3 men denna gången gick de ganska bra :D (Y) vig ick in i maaaassa olika affärer för att hon skulle ha massa saker -.- vi sprang hit och dit och hon kunde inte bestämma sig för vad hon skulle ha så jag bah sa: NE! den blir skittttaaa bra.. den passa dig.. så nu går vi xD.... och så hade hon glömmt sin mobil hemma hos mig.. och när jag ville gå in en en affär så fick jag inte de för då skulle vi hem och hämta hennes jävla mobil.. vi gick in på ICA och köpte tuggummi xD och sånt.... sen så stack vi hem till mig och så var casper och nettan där <3 så vi typ pratade och sedan kom mamma hem.. och så fragade vi om cornelia kunde sova över hos mig.. mamma sa att vi fick fråga pappa.. sååh mimmi ringde till pappa och frågade om de gick att coco sovde över hos oss och så tjatade mimmi och sen så gick de och så ringde coco till sin mamma och så fick hon.. men hon var inte så glad över de xD men iaf.. och så ringde jag till stellan för att fråga om vi kunde cykla upp och hämta mitt sims 3 och några andra saket osså men han skulle till en kompis så vi fick inte xD sååh vi bah stack hem till cornelia och hämtade kläder.. men så satte hon sig vid datorn och började skriva på sin jävla blogg -.- och hon typ satt där i någon timme och så fick jag ståut mee hennes syrra va fan xD sen så pratade hennes mamma med oss.. och sen så stack vi.. jag bah: ÄNTLIGEN! ;O så vi cyklade hem igen och så skulle mamma handla mat och jag fick damp för jag var törstig xD och sen så gjorde vi läxor och sen åt vi.. och kollade på tv xD men sen blev jag trött och somnade och så fick cornelia va med mimmi.. och sen på mogonen så väckte dom mig... men jag kom på att jag inte hade några skor eftersom dom är hos coco och jag fick låna hennes men hon tog hem dom jag hade lånat i förrgår.. så jag fick låna min syrras i gåt för hon var sjuk ändå... så nu har jag inga skor xDDDDDDD


Ha de bra :D, pözz// Amanda :D <333




Kommentera inlägget här :