ing mas

publicerat i Skolios!;
skiter lite i min rygg nu, hahaha.
och de är mammas fel att jag inte bryr mig längre ;)
eftersom hon verkar inte heller bry sig. ajja!

Ligger i sängen och mår riktigt illa.
jag brukar må illa... MEN NU!!! herre gud.
har mått så här illa i några dagar nu. så illa så jag verkligen har känt att.
WOBS! NU MÅSTE JAG SPRINGA IN PÅ DASS OCH SPY! :o
jag är så fukking slut hela jag, detta vädret gör de inte mycket bättre. man blir sur
och trött och blääää!
men mår faktiskt inte så illa hela tiden på dagen, utan de kommer alltid nästan massa tid på kvällen.
jag svär. de är så. riktigt riktigt illa! halft på morgona, men mes på kvällen. lite lite mellan morgon och kväll.
aau, typ

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

hur gick det där? :)

2:a kommentar, skriven , av pontus merkel:

nej men gud vad töntigt.

3:e kommentar, skriven , av jimmy:

Hej

Du borde inte slarva med korsetten jag gjorde de i två månader å sen var det så mycket så jag fick operera..



http://www.youtube.com/watch?v=uZOnAeHDIZ0

Kommentera inlägget här :