Jag kollar igenom min egen blogg, men kan inte skriva ett inlägg?! xD

publicerat i Allmänt;
HAHA! jag har börjat bli dålig på att skriva på bloggen igen :o
asså jag kan gå in på min blogg och sitta och läsa den men jag kan inte gå in och skriva ett inlägg utan bah går in och läser xD hahaha, fett många minnen man kommer ihåg när man läser längre bak.
hade glömt nästan allt! ;o men sen kommer jag ihåg de när jag sitter och läser de. fett roligt de har varit :(
gjorde de mesta med cornelia ju, som ni kanske har läst längre bak i bloggen.
Jag venne riktigt hur de kommer bli mella mig och cornelia igen,
känns ganska lustigt att fört var de bara hon och jag, och ville absolut inte de skulle ta slut. eller tänkte inte ens så.
jag har haft så in i helvtets roligt med henne,
träffat en massa nya folk med henne,
yrat runt en massa ggr på väla med henne,
Varit hemma hos mig och skrattat ihjäl oss på golvet i hallen,
yrat runt och helt plötsligt blivit indragen på fest med henne,
vi har smögit ut tillsammans, gjort en massa skit tillsammans
Varit hemma hos henne och försökt laga mat
varit hemma hos MIG och försökt laga mat
Skulle kunna skriva en jävla massa till, men de pallar jag inte :P

Tänker inte så mycket på coco mer faktiskt.
jag gjorde, men jaah,
de gick som de gick

Kommentera inlägget här :