mamma slängde in en blinkande sak..

publicerat i Allmänt;
Hej bloggen, eller. alla som läser min underbara blogg ;)
Idag, har jag varit i skolan. hahahha. såklart ;)
Ska antagligen äta någonting nu, för att jag känner de att jag behöver de.
DE VAR FUKKING KORVSTROGANOFF IDAG I SKOLAN!!!!! AAAH!
DE JAG HATAR MEST AV ALLT!
så åt bah lite sallad, mohahah!

Är så jävla trött så jag håller på att dö. jävla väder som gör de! -.-
kan de inte bli sommar! :(
hm hm hm hm. jag knaprade godis på lektionerna, mohaha!
ingen märkte nått (6'
mådde så illa lixom, var tvungen att ha något godis i munnen xD

När jag hade kommit hem var ingen hemma.
jag gick direkt ut och drack. för jag var så JÄVLA törstig. men samtidigt var ag så jääävla pissnödeig
så visste inte om jag skulle gå på toa först och sen dricka, så jag drack först för kände de att jag höll på att svimma :P
sen gick jag på toa. sen lade jag mig i sängen. HAHAH ''lade'' ouff ;)
ajja, jag ''lade'' mig i sängen och satte i gång min lilla dator ;)
Sen kom mamma hem, och gick in och bah 'Hur var de i skolan?''
Lite senare igen så KASTAR HON IN EN JÄVLA BLINKANDE SAK! och jag blir ju så klar skit rädd så jag nästan vänder mig om så mycket så jag nästan ramlar ner från sängen med datorn!
asså, OMG!

DEN HÄR!


Kommentera inlägget här :