Roligt roligt! (Y)

publicerat i Allmänt;
Hejsan!
Gryyymr kul idag,
Jag och coco gick ocj träffa alisya,
sen stack vi till gecko, men de var stängt,
så vi gick till mc d och åt lite, och prata, prata, prata...
sen stack coco, så alisya och jag gick runt lite på knutan, sen så träffa vi hennes köömpisar,
så typ snacka vi och sånt, och sen så flumma vi runt hela tiden, asså de var så kul,
Gillar att flumma ;)
sen så gick jag, alisya och 2 av hennes kompisar upp till kärnan, för att en av hennes kompis skulle träffa hennes kille,
;)
asså vi frööös som fan, och så flummade dom andra om att dom skulle bada i dammen eller nått sånt.
haha, asså dom flippa då ;)
och så har jag ringt coco 2000000ggr idag,
Imorgon ska vi iaf åka alla tjejooorna till busfabriken, asså ja, jag vet vad ni tänket,
men de är bah för skoj skull ;)

Jag spela in en film på knutan,
Men ursäkta, Kameran blev helt cp, menmen!
här kommer den! :D

ds











Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av alisya:

HAHAH FYFAN VA KUL VI HADEE XD ! TAAAAA BOOOOORT VIDEOOOOOON ! UUE SER FET OH FUL UT JUH :'(

iaf alla som undrar vrf vi ska te busfabriken de e bah för vi ska cutta småbarnen !(6666)

Kommentera inlägget här :