(y)

publicerat i Allmänt;
Hej!
idag har jag varit med, berkmud släktingarna (Y)
haha, Alisya,Isabella,Natta,Coco och Jag är berkmud familjen asså <3
Men idag så träffade jag först coco sen gick vi och mötte alisya, sen gick vi till bussen.
men alisya hade inga pengar på sitt busskort, så jag fick fucking betal dem -.-
haha, coco var sån mobbad så hon hade ju bah 100k med sig, som hon skulle ha till busfabriken ;)
iaf, så skulle vi träffa Isabella och Natta vid knutan,
och så träffa vi Eleni och Paow där på mc D.
sen så kom Natta och Isabella till slut, Vi typ satt där och prata skit länge,
sen så gick vi runt i knutan och flumma,
sen så kom Fabbe, Han skulle visst hänga med oss.
sååh Eleni och Paow följde oss till bussen, sen gick dem ;)
Vi satte oss på bussen och typ snacka lite, Fabbe flumma typ runt i hela bussen.
När vi hade hoppat av så gick vi en bit, sen var vi frame,
Jag och Coco tyckte de var onödigt att slösa 100kr på bah bus fabriken,
så vi gick till bussen igen och åkte till knutan där vi käkade och sen träffade vi  osså Max och hans kompisar,
haha, Så störig hans kompis var,
- åh, akta sminket, akta sminkat.
asså oooh! -.-
haha :D
sen så gick jag och Coco hem till mig kl typ 6
Pallar inte skriva detajler och sånt,
de var iaf roligt idag,
Pusspuss!
och puss på berkmud familjen! (L)


PS: Alisya, Fabbe, Isabella eller Natta kom inte in på busfabriken! x)

Kommentera inlägget här :