Mandis,Alis,Bella vs Arga gubben i trappen

publicerat i Allmänt;
hoho!
så rolig de var igår,
efter då bion med tjejerona, åkte jag ju till alis, bella hängde med,
men efter ett tag så stack hon hem,
och allt blev ju ganska rörigt och så,
sen så fick jag sova hos alis iaf ;)
dagen där på vaknade jag och alis vid 12 sen åt vi och satte oss vid datorn,
Alis din fuuckiiing data nörd!!! xD
menmen, sen ringde jag till bella och sa till henne att komma till alis,
efter en timme ringde jag igen och hon bah: oj, ja, kl är ju ganska mycket, juste, humm. kommer om 10min!!
men hon kom iaf :D
jag och alis skulle göra chokladpudding innan bella skulle komma och de sluta ju med att vi smeta ner hela köket och att jag fick en massa chokladpudding på mig.
vi stack ut lite senare och köpte en massa saker.
som vi sedan ''råka'' kasta i en trapp, hohoho,
och så gav vi varandra massage, I EN TRAPPA lixom, ahahah
alis bah: du har en bebis hud, su mjuk, jag bah:?? :D
och bella försökte få fast en massa gräddbullar på väggen och jag råka nästan träffa henne med en gräddbulle,
men hon kasta kola på mig :( hahaha
sen kom en sån arg gubbe
han bah: VA ÄR DE SOM HÄNDER!?!?!? :@@@
Vi bah: spriing ;o
och vi bah sprang ner för hela trappan och alis höll ju på att tappa sina skor och hon ramlade nästan ner från alla trapperna eftersom jag puttade på henne, sen när vi kom ner och skulle öppna portdörren så stod de några där nera som bah glode på oss, vi bah: hejhej! :DDD
sen så sprang vi och asgarva samtidigt, ush, va kul

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bella (y):

AHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHA... HAAAAAAAAAAA, omg dör, något vi måste göra om.

Jag bara... öh kan du öppna dörren till dom som stod där nere !



Han: JA VISST ! :D biiig smile

2:a kommentar, skriven , av Abdulmargit:

Great site, keep up the good work!

Kommentera inlägget här :