veeeerkligen pms

publicerat i Allmänt;
skolan var väl ganska ok idag,
men har varit så sur/ledsen idag, seriöst, blir fan rädd för mig sj.
viilken jävla pms jag har. Och sen har jag varit riiiktigt trött. brukar va trött. men idag, shiiit!
men så skulle jaf iaf gå hem till emma med emma,laura och matilda.
och när vi var på väg till henne fick jag ett utbrott, fatta inte exakt vad om hände, fick för mig att jag kände mig riktigt utstött, även fast jag inte alls var de, dom blev riktigt riktigt chockade för dom har aaldrig sett mig så här.
brukar alltid FÖRSÖKA hålla humöret uppe när jag har pms, men idag var de riktigt tungt.
när jag kom hem så ville jag så klet ha datorn, för jag var trött och ville bah sätta mig ner vid datorn,
de första jag gör när jag kommer hem och höra att mimmi har den, så SLÄÄÄNGER jag igen dörren, ett riktigt *pooooff*
sen går jag in och säger, jag ska ha datorn?! JAG SKA HA DATORN!?!? :o
en så när mimmi vägrar ge mig den så sägger jag på golvet och ringer mamma, mamma var upptagen och jag kom inte fram. så jag släänger hem telen i golvet, snubblar in med mina klackar skor i rummet och kastar min mobil på mimmi,
sen går jag och drar ut laddare och allting.
men jag kände de att jag inte kunde göra så mycket, mer än att gå in på rummet och böla, så jag gick in och gjorde de.
men asså åååh, pallar inte berätta mer, inte å intressant heller,
puss!

Kommentera inlägget här :