i fredags, alltså igår

publicerat i Allmänt;
Så redovisade ju jag ;)
hehe, asså jag var inte alls nervös, jag tycket de skulle bli skojjigt att gå upp där och se att alla kollar på en och man bah: yeah! jag är i rampljuset lixom! hahaha
ne men asså man blev automatiskt nervös, seriöst. jag var inte nervös och tänkte inte bli de. men ärdå börja jag skaka?! wtf :s
men jag redovisa iaf om min skilos. många frågor som dök upp efter de, hehe (6)
alla bah kommer där om sina resor, jag bah kommer där med min skolios ;)
finns ju nåågra andra som inte redovisa om någon resa, några var ju så nervösa så att dom inte kunde snacka.
vrf ska man bli så nervös? :o jag tog de iaf lugnt, snackade långsamt och tydligt så alla kunde höra, inte snabbt, och FÖRSÖKTA att hålla rösten borta från att darra precis som hela jag.
Det gick jätte bra enligt många av mina kompisar, haha. Emma bah: BRA! du tog de lugnt och blablabl (Y)
Menmen, Sen efter skolan gick jag och laura hem till mig,och metilda och mia hemma hos matilda. eftersom vi skulle göra V oss och sticka på något sånt där emma håller hus.
Efter jag hade gjort v mig så kollade laura konstigt på mig och
bah: Kissie?!
jag bah: vaa?!
hon bah: ja! DU LIKNAR KISSIE!? XD
och jag kan faktiskt hålla med om att de gjorde jag lite, men de var absolut inte meningen att likna henne!! :o
Mia,Matilda och Emma tyckte desamma, att jag likna kissie så dom gick runt och kalla mig kissie.
USH! neeej! jag fick värsta spel i huvudet ! :o
ajja, sen efter några timmar, så stack jag hem, va ont jag hade i fötterna av mina klackaskor!
och nej, jag hade inte dem klackaskorna som är höga i skafftet eller va de heter.
jag hade några som var 3000m längre i klacken! hahahaha
gick inte normalt hem sen :)
Efter ett tag hemma så kom mina kusiner, jihaa! vi var ensamma hemma, ingen var i lägenheten förutom jag och mina kusiner så klart. aaau

Kommentera inlägget här :