svimmade nästan

publicerat i Allmänt;
Tjena!
varit hemma idag osså, ska till skolan imorrn,
är rädd för att gå till skolan om jag mår illa, ush :(
mått illa idag osså, känner mig trött, orolig i hela kroppen och jaaah.
igår fick jag panikångest och börja hyperventilera så kände riktigt hur allt börja snurra och jag tappade balansen.
ville seriöst dö den stunden, de var jätte jobbigt och visste inte vad jag skulle göra.
så satt ute på ballkongen och halv böla samtidigt som jag knappt fick luft.

Ska ta en massa prover och sånt den 28okt, men de blir säkert tidigare sa kvinnan.
i och med att jag är hypokondiker och de har blivet mycket värre, på så här kort tid.
stress och oro, ångest och blablablaa. jag klarar inte av allt detta, vill inte ha ett sånt här liv?
men iaf så sa mamma att jag kanske skulle känna mig lite bättre om de togs några prover och sånt.

var även på *** igår, och kan väl säga vart jag var nudå.
jag var på bup. yes. eftersom jag är hypokondiker. så satt och snacka med några psykologer som var heeelt jävla.
öööörk! ville bah slå till dem. snackade även om andra problem, som mitt komplex.
men dom bah: då får du gå och snacka med någon. SOM OM DE HJÄLPER?! no way.
vill ha en manlig psykolog. dom är fan bättre tycker jag då. hahahah!
men jaja! jag kanske håller på att bli galen? :(
åååh!


ps Saknar dej matilda! <33

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Matilda:

naaw jag saknar dig med!! kul att du ska komma till skolan i morrn!! puss!!:D<33

Kommentera inlägget här :