Emma! <3

publicerat i Allmänt;
Min kusin är påväg hem nu. om dom nu inte redan är hemma :P
jag och emma har haft ganska roligt iaf. kom hem fån min bror och så var hon redan där.
så gick vi hem till hennes mammas kille. med hennes mamma.
så åt vi. sen drog vi ut och handla godis och sånt.
hahahah, vi kollade på 100 girls. woho!
och min kusins låtsas pappa åt han upp mina snacks när han gick fram och tillbax fr att plocka undan saker. hahah
Sen eftrer det så gick jag och emma och la oss.

Nästa dag. väcktes jag av emma som skrek: DU MÅSTE ÄTA AMANDA! *med malmö dialekten*
så jag gick upp och å frukost med emma. sen gjorde vi.... inte v oss nej...
kom ju p att vi gick hem till mig och gjorde V oss. för vi skulle till väla :P
så vi gjorde V oss. sen gick vi hem till chrille och kristina och åt.
sen drog vi  till väla jag och emma. och jag fick ju damp som vanligt.
- kommer vi hinna på 2timmar. kommer vi hinna köpa allt?
- Amanda -.- sluta oroa dig. vi kommer hinna!

Så när vi var framme så gick vi runt och handla dem sakr vi skulle.
när kl var halv 6 så hade vi inga pengar hem :P
så vi var fast på väla! vi ringde runt men ingen kunde hämta oss. till slut kom nettan och hämta oss.
hahahah.

i bilen..
Nettan:...... ÅH!... JÄVLA SÖNDAGSTRAFIKANTER! köra i 60 på en moterväg?!?!
Jag och Emma: ?.. hahaha
*3min senare*
Nettan:.... VAD ÄR DE FÖR JÄVLA MUSIK PÅ RADION EGENTLIGEN?!?!?! :s -.-

HAHAH. omg damp asså :D
aja. sen ick vi hem till chrille och kristina och åt. sen kommer jag inte ihåg vad som hände. tror vi gik och la oss
hahahah

Kommentera inlägget här :