Idag:

publicerat i Allmänt;
tjenaa tjena och återigen tjena!
ligger i sängen och leker med caspers sån där reflex skit. ni vet sånt om man kan dra de så de blir helt rakt, sen när man slår de mot armen så rullar den ihop sig runt armen. asså de är jätte skojj, hahaha! :P
såå snart är mmin arm helt jävla blå! är skit glad, hahaha. förutom att jag har mensvärk. men vafan! :D
Är man glad så tänker man inte så mycket på de lixom. Somnade 5 igår. 5 på morgonen alltså. sen vaknade jag vid 10 på förmiddagen. heh (A) latat mig heela dagen, så sköt.

längtar redan efter vinterlovet, då ska jag få träffa min älskade kusin igen, vi ska ha fett roligt som vi alltid har.
eftersom vi är släkt är vi ganska lika så vi har typ extra roligt (y)


























Dag 1. (kommer inte säga varför jag just nu räknar dagarna)

Kommentera inlägget här :