känner mig som en liten tomte om jag ska sitta ner och redovisa.....

publicerat i Allmänt;
Sitter och funderar vad jag ska redovisa om på svenskan på fredag.
är inte riktigt säker på om jag ska redovisa om min skolios? :)
asså man ska ju snacka om något spännande som har hänt i ens liv. de är kanske inte så spännande för mig att skoliosen dök upp i mitt liv. men de kanske är spännande för andra att höra hur de fungerar och vad jag har gått igenom? :)

och jag måste stå upp och snacka inför alla, när alla är vänd mot mig. inte som vi gör nu, att alla sitter i en ring på sina stolar och sitter ner och snackar xD nej de klarar jag inte. känner mig som en liten tomte då :s

och så vill jag bah säga till en person.. fyfan va rutten du är? :s du tror inte att jag har koll på dig?, jag ser när du snackar skit om mig, herre gud -.-
sen att du låtsas va min vän, ush. men bryr mig inte så mycket,
sen att du kommer till mig och snackar skit om dina vänner. haha, du sätter dig själv i skiten lilla vän (:

ajja, Men är ändå väärldens gladaste person just nu :D
allt är helt perfekt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av annie:

jag har också skolios, o korsettbajsss..

skriver min msn hehe! :D

2:a kommentar, skriven , av Cecilia:

hahaha, låten x) <3

3:e kommentar, skriven , av Cecilia:

hahaha, låten x) <3

Kommentera inlägget här :