igår/inatt

publicerat i Allmänt;
haai, går så åkte ida hem på morgonen :(
hon mötte sin kille vid knutan ithink sen åkte dem tillsammans hem till idas pappa.
jag och emma gjorde V oss, sen stack vi till emmas mamma och hennes kille. så vi åt där.
sen gjorde jag V mig.. igen xD pudra mig lite mer lixom ;)
haha, sen så på vägen ner till stan smsa jag alla som bodde i hbg om de var någon av dem som ville träffa oss.
klart så ringde linus och ville att vi skulle ut till ödåkra,
han sa att vi kunde stanna vid väla så skulle dom komma till oss,
vi vänta på bussen i ca 10min, sen kom den.
de kändes som 10000timmar innan vi var vid väla, men vi gick av en busshållsplats tidigare, eftersom jag klarar inte av att åka så långt med buss. kan inte sitta när de är en massa människor runt mig, får panik och mår illa. tåg och sånt, heelt ok. men venne vad de är mellan bussar och mig :s
ajja, sen kom dom, så v börja gå mot linus,
när vi var typ, vid någon park, eller vafan såg inget, de var ganska mörkt ute när vi gick,
så oom de ett gäng, och 2 av killarna földe efter oss och skrek en massa.
ush ush ush va rädd jag blev, asså jag blev skiiiiit rädd, för dem hade luvor över huvudet och sån bandanas för munnen.
så blev aas rädd, men vi fortfastte gå och jag blev mer och mer nervös.
till sist så sprang ena killen som var bakom oss och slog ner min ena kompis,
OCH DÅ! jag fick inge luft, började seriöst hyperventilera. min kusin drog i mig och gick en bit i från. medas linus försökte hjälpa felix då.
och emma börja typ skaka mig och säga: TA DE LUGNT! INGENTING KOMMER HÄNDA!!!
sen så ställde vi oss bakom en bil för jag trillade nästan ihop x)
men tillsist så blev allt bra, så vi stack hem till linus. efter de så kollade emma ut genom fönstret för att ågot lös där ute, sen så såg hon att poliser lös henne upp i nyllet, så stack linus sen och snacka med dem.
allt blev heeel rörigt, orkar inte berätta exakt allt.
menmen, sen så kom linus bror och hans kompisar. och dom ville ut och leta efter killarna som slog ner felix,
men sen så fick dem reda på att de fanns killar som var där och hade knivar och sånt.
så dom sket i de eftersom dom inte visste hur många dem var.
ajja, men vi hade as roligt iaf :)
vi drog hem kl 01.15 med tåg och var hemme vid 02

hahaha, ja jag vet att jag har benvärmarna lite långt ner ;)

Kommentera inlägget här :