Året 2010

publicerat i Allmänt;
2010!

Januari:

Gick inte så ofta till skolan.
''Rymde'' med Johanna, polisen hitta oss.                                 
Umgicks mer med Cornelia.   




Februari:
Tog piercing i naveln!
Fick snö i örat av Cornelia när vi åkte pulka då jag hade skit ont i naveln.
Fick träffa Natta, issa, paow, eleni med alis eller, kommer inte ihåg om alla var med.
Förlorade tina :'(




Mars:
Någon fejkade mig på bdb och la ut mig i ''fokus''
Cornelia fyllde år. fira de hemma hos steffi.
Gjorde en video till cornelia.




April:
Flyttade.
Slingade mitt hår i blonda slingor.
Blev ''misshandla''




Maj:
Gick på tivolit med Coco.
Nettan och Linus och Casper flyttade in.
Jag besökte läkare för mitt komplex.
Cornelia fick körtel feber, tyckte sjukt synd om henne.
Börja läsa ÄNNUMER om kroppen.
Läkarna trodde mamma hade cancer.
Hade en cp dröm.
Jag, Alis och bella skräpa ner en trapp, eller 2 och blev jagad av en gubbe.




Juni:
Cornelias lillasyrra hade kalas, Cornelia och jag var leknissar.
MAS - 10grader sneare rygg.
Solarium med Cornelia,Alis och Noa.
Fick kanin.
Blev brunett igen.
Fick p-piller till mitt komplex.
EN JÄVLA ROLIG DAG MED CORNELIA OCH STEFFI!




Juli:
Träffade min kusin och vi gick 2mil.
Åkte till vårdcentralen. min hals var cp.
Slutade med p-piller, mådde skit av dem.
De ''stora'' bråket mellan mig och coco. ;'(
Skaffade löshår.
Gick inte till HBG-Festivalen.




Augusti:
Träffade cornelia. - men sen hände de aldrig mer
Började med p-pillerna igen.
Ville tatuera mig.
Ville ta piercing i tungan.
Tog piercing i tungan.
Slutade med pillerna igen pga svullnade i tungan.
Kunde inte äta, fick panik pga tungpiercing.
Skolan började - Började 7an.
Träffade världens underbaraste personer.



September:
Var nära på att missa skolfottot.
Ville ta piercing i läppen.
Steffani gjorde fina lösnaglar på mig.
Umgicks mer med matilda.
Tog piercingar i öronen med matilda - SJÄLVA




Oktober:
Tog cp bilder med mimmi.
Färgade håret mörkare.
Tog bort min navel piercing.
Lärde mig ännu meer om photoshop.
Vårdcentralen - kolla upp mitt illamående och allt annat.
Dem misstänkte att jag hade fel på sköldkörtlen - hör ihop med komplexet.
Drömde om världens undergång.
Tog blodprov för första gången - kändes inget.
Träffade mina kusiner <3
Ida åkte hem, Emma och jag hade cp kul, träffade Linus och Felix.



- Var med linus. vi träffade felix oxh linus andra kompisar. Sluta med att jag och linus sov över hos hans ena kompisa.



November:
Mas brev kom.
Träffade min kusin.
Vi blev dissade av en viss person -.- så vi träffade Linus och Kevin vid kärnan.
Ville helt plötsligt INTE operera ryggen.
Hade bloggpause som höll i typ 1 dag :P
Förstörde de mellan mig och en annan för att jag fick en cptanke.
Blev fel mellan mig och Emma och Matilda, Men de löste sig till sist.



December:
Inge MAS.
Köpte Cataclysm.
Julafton - Fick massa presentkort som jag kan köpa upp.
Min dator pajjades.
Hänt en massa skit.


Kommentera inlägget här :