Falska personer finns de... japp....

publicerat i Allmänt;
aau, som många då har hört så bytar jag skola.
Och dom undrar ju vrf...
JO, För jag orkar inte med falska personer som jag en gång litade på sten hårt!
Och då undrade en.
- Men. dom vinner ju bara om du bytar skola? ;o
Och jag svara:
- De var den mest omognaste tävlingen jag någonsin har varit med om.
Jag är absolut inte rädd för dem. men jag trodde dom hade lite mer innan för pannbenet.

Jag har de riktigt tufft just nu och jag orkar inte med att kämpa för att vinna nått sånt?
hallå! vad vinner mig. priset för den som kan va mest omogen och trög?
Att bara göra något sånt för att va ''poppis som hora 1 vecka i skolan'' ?

De är ni som förlorar på de inte jag. jag förlorar inte nått. och att förlora ''vänner'' som är falska är inte att förlora nått.

tyvärr.

Har massa andra helt underbara vänner som verkligen finns där för mig. som ALDRIG skulle göra nått så dumt!
Och till er RIKTIGA vill jag bara säga: Jag älskar er riktigt mycket, skulle kunna dö för er!<3

Kommentera inlägget här :