Cornelia <3

publicerat i Allmänt;
...Igår så hade jag inge liv.. jag skulle träffa lilian egentligen men de blev inte så. de blev helt cp.. sen så ringer coco förbannad på mig.. men de visade sig att hon bah ville träffa mig.. jaja.. så kan hon va ;).. Så träffades vi då och vi var ju flummiga som vanligt.. på kvällen där så träffa vi lucas och benne.. eller ja.. vi satt på en pizzeria när dom kom.. vi blev helt förvånade och låste in oss på toan där de var en konstig sak som sprutade sån doft sak som mimmi blev rädd för.. och jag bah sprang runt och skrek: PARFYM! PARFYM! haha och så slängde jag papper i hela toarummet eller vad man ska säga HAHA XD och sen gick vi ut och så gick vi runt lite.. och sen så stannade vi upp vid ica.. och så stod då lucas och benne dr borta och vi i en grupp.. lixom.. :sssss...
iaf sen så ringde mamma och dampa på mig och jag bah: daah.. och så hängde vi med lucas och benne.. och så stod vi i tjejgäng och kill gäng igen.. de var så trå
kigt ;) sen så bah ville coco och mimmi dissa mig och gå hem när jag skulle prata med lucas ensam.. och så ja..... sen så fick vi dissa lucas och benne eftersom min mamma dampa.. och cocos mamma.. och så gick vi.. och lucas blev ledsen/arg. Sen när vi var hemma så gick vi ut igen för vi ville ha tugg gummi ^^ och så träffa vi dom igen.. men vi sprang xD hahaha och gömmde oss.. sen så sa mimmi: NE DOM KOMMER INTE! så vi gick ut och så stod dom mitt framför oss.. jag bah: ooohooohw! sen så gnällde lucas på mig och jag bah stod där som ett jävla nöt ;) visste aosolut inte vad jag skulle säga. Men så gick vi hem efter vi hade prata mee dom.. och så flummade vi som fan.... coco och jag prata med lucas i tele och sånt.. och så sa coco: Vi ska försöka va uppe till kl 6, Vi gör kaffe! och så gjorde vi kaffe.. men vi drack typ inget för de smaka........ inte så gott! Så vi hällde ut de och så hällde vi chips över hela mattan i hallen xD och sen gick mimmi och la sig kl halv 3 och såflummade jag och coco ennu mer..vi låg typ på golvet och flabba i en timme utan anledning.. och så gjode vi en låt om eddie (aaaaaaa' haha skit bra faktiskt :D sen så gick jag och la mig halv 4.. OJ vad länge jag kunde va uppe då ;) Sen så somnade coco typ vid 4,  Sen så vaknade vi med ont i nacken vi sov utan några kuddar och delade på ett täcke och låg i soffan xD aj :P Sen så flummade coco helt plötsligt om att hon hade tappat bort sin mobil men sen så kände jag att jag låg på den xD woobs lixom ;) Sen så gick vi upp eller jag :P och kollade lite på datorn, Sen gick vi alla och åt vid 9 och nu sitter vi här vid datorn och lyssnar på musik(A)

Ha de braaau!

pözz! //MandiZ!


............

Kommentera inlägget här :