sjuk :(

publicerat i Allmänt;
I gårkväll kom de!
DIREKT! Jag satt i min säng framför datorn och kände hur jag bah ville dega ihop.
jag blev mer och mer tröttare och ont i hela kroppen. svettades och fröst och mådde RIKTIGT illa!!
Kände mig riktigt febrig och hängig! orkade knappt gå på toa asså :s
Jag gick in och kollade tv och ville bah döö! låg och vred mig men vågade inte vända och vrida mig för mycket för att jag mådde sååå illa!! Och ni vet. jag HATAR att spy och sånt shit. skulle kunna göra vad som helst för att inte spy!
så låg och nästa grät för jag trodde de var vinterkräksjukan!
Min mamma hade ju feber i går osså. hon mår fortfarande inte bra men hon är ju mamma, hon är uppe och städa och hur hon orkar de, de fattar jag inte :o mimmi är osså sjuk och febrig..

hmm. de jag inte kan fatta, är hur alla kan va så lugna om dem får vinterkräksjukan.
eller att dom kan sitta och skriva
''äsh, de går ju bort efter någon dag''
''hur kan du vara rädd för de? ;s''
'' de är en vanlig sjukdom, vafan?''

ASSÅ!? JAG sj är skit rädd. och då menar jag jääätte jätte rädd.
min sjukdoms rädsla är som vissa som är rädda för att bli våldtagna?
eller er som är mörkrädda, ni som får panik för att va ensamma hemma.

jag fattar ju inte sj hur någon kan va rädd för mörker. men dem som är de. dem är ju skiiit rädda.
och ni kan ju nog inte fatta hur jag kan va rädd för kräksjukan. men, tänk er. nått ni är skiiit rädda för.
så rädd är jag för kräksjuka

Kommentera inlägget här :