hohhohoho

publicerat i Allmänt;
Sheenah ;D
Sitter här och har mensvärk i ryggen, innan var de magen, men nu äre ryggen -.-
jävla skiiit :P ajja, ättre de än magen faktiskt.
åh, de påminner mig om en gpng så jag oh emma halv sprang till Engelskan bah för vi var sena :P
så fick jag håll, eller de var typ som håll iaf :o

A - Emma! vänta!!!
E - Vad?!?!?! vi är jätte sena
A - ja, typ 1min -.- men jag har sån!!
E - Du har vadå?!
A - ...........
A - ehm ehm ehm...MENSVÄRK I REBENET!!!
E- HAHAHAHAHA! wuuut?!

ajja, Idag känner jag mig en aning bättre.
MÅSTE till skolan i morrn, om jag så ska be min mamma väcka mig med att slå mg med laptopen eller nått sånt.
känner att jag börjar komma ur i fel spår... igen
inte inte inte bra! är så rädd för att jag ska göra de igen! :'(
vad äre för fukking fel på mg egentligen, de är nästan så jag vill strypa mig sj asså!! :o åååh vad jag stör mig på mig sj

Kommentera inlägget här :