Innan-Mens-Mage... uuue! :o ser för tjock ut!

publicerat i Allmänt;
Har inte skrivit idag, eller ''igår'' som de blir nu.
kl är 03.15. Har varit sååå trött. vaknade sent och har inte gjort ett skit.
har en Innan-Mens-Mage, ååh. sån heel svullen. ser helt gravid ut. ska lägga upp en bild på de, för den är verkligen jätte svullen. uue lixom ;o
Som sagt, har inte gort ett skit. degat i sängen framför datorn med en godispåse bredvid sig.
casper kom in och hämta mig för att han ville att jag skulle lägga ig bredvid honom och kolla film, så jag gjorde de för att va en snäll moster. sen börja han dra upp min tröja och stirra på min feta mage och pussa på den och snacka med den, man bah: EHM, WTF?! :D
Sen så vägra han låta mig gå. så stannade i sängen med honom ett bra tag innan jag fick gå in i mitt rum och sätta mig vid datorn.


KAN SVULLNADEN GÅ NER SNART! TAAAACK?!?!?!
ÅÅÅÅÅÅÅH! >;-@





Snälla snälla snälla gå ner snart!
har haft de tok för länge nu ;)



Egentligen ska vara:



Kommentera inlägget här :