När jag mår illa..

publicerat i Allmänt;
Brukar ju alltid må illa, varje dag. men har kommit på då jag mår som mest illa.

- När jag är bland mycket folk.
- När jag åker buss med hyffsat mycket folk i.
- När jag är orolig/rädd.
- När jag är nervös.
- När jag är på lektioner i skolan och vi har dem ämnen som jag absolut inte gillar och suger på.
- När jag äter helt fel mat.
- När jag gillar någon för mycket.
- Innan jag ska ut med friends.
- När jag ska gå och lägga mig.
- När jag har för många tankar i huvudet.
- När jag är sjuk, även om de bara är lite förkyldning eller feber.
- Veckan innan mensen/Lite när jag har mensen.
- När jag går ensam ute.
- När jag är sjuk och inte går till skolan, får ångest och mår illa.
- När jag knaprade p-piller! xD

Mår säkert illa för lite mer, kommer nog bara inte på de

Kommentera inlägget här :