29/8-09 <3

publicerat i Allmänt;


Hääysan :D <3


Idag har jag och Tina varit i lund med min älskadeTobbe <33 och hans två konstiga,flummiga vänner
x)
Jag och Tina skynda oss som fan till knutan för att ta tåget för vi visste att Tobbe och dom skulle va där vid ett.. När vi körde under en tunnel blev de lock för örat ett tag.. Tina bah: Asså, asså.. de blev sånt i öronen nu..och nu blev de värre.. jag bah: aah :O och senare kom vi fram.. vi yrade runt som fan. sen så hittade vi dom.. eller dom hitta oss.. sen så yrade vi runt på stan lite :Dvi gick till Mc D. För att Tobbes kompisar skulle typ äta xD.. sen kom typ några konstiga människor med rosa hår och lila och allt möjligt.. och så ville inte Tina gå från mc D... så vi stod där i 1000år xD och Tobbes kompisar flummade som fan xD men sen gick vi och så fick tina en ballong av Tobbas kompsar.. eller pengar så hon kunde köpa en.. De var snällt :D (y' Jag ville gå in på H&M men alla sa nej till de :( jag bah: fan xD
Jaah!... iaf.. Vi bah flummade runt på Festivalen.. Sen skulle jag och Tina åka hem med tåget xD såå tog vi fel tåg xD så vi kom till malmö xD så vi fick ta ett annat tåg till Helsingborg :D.. sen dissa jag tina för jag var kissnödig xD och så åt jag lide och så satte jag mig vid datorn :D


Hääääy då! pözz // Amanda

Älskar min tobbe <3 :) 29/8-09 <3





Kommentera inlägget här :