igår och idag

publicerat i Allmänt;
Tjena bloggen, har ju pajjat min dator, (förvånar ingen, jag vet)
men nu har jag iaf gkort de så har ju inte kunnat blogga, och så har jag haft fullt upp.
just nu är jag hos min shuffle lärare, kristoffer.
EHM, igår vakna jag, gjorde V mig och sånt, sen stack jag till knutan för att kristoffer skulle möta upp mig där och sen att vi skulle åka hem till honom, så han skulle få lära mig shuffla. ehm, kan ju säga er att de gick inte så bra :(
kommer aldrig klara de!
sen så stack till till hans, hmm. kommer inte ihåg. de de var någon i hans släkt som fyllde år, så vi stack dit där och de var rätt roligt :D menmen, sen stack vi hem igen, glodde tv, sen stack vi tillbaka, hahaha.
men sen stack vi hem igen till honom, kl bliv så mycket så jag bestämde mig för att stanna istället för att ta tåget hem så sent.
vi vaknade typ kl 1 men jag orkade inte röra mig så lå kvar till typ 2.
hahaha, auu, har inte så mycket mer att säga, eller rättare sagt skriva.
så hör av mig senare eller nått (A)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av du vet vem:

Inte något mer du gjort??

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

vad fick du i julklapp?

Kommentera inlägget här :